Torsdag

image452
Japp, vakna av att telefonen ringde idag med. Det var Svarte skolan som ringde och fråga om jag kunde jobba idag. Men idag tacka jag nej, har bestämt massa grejor och jag ska jobba imorrn och på lördag. Kan ju va ledig någon gång. Så idag kl 13 ska vi först hälsa på min morfar och även min kära moder i Tomelilla. Sedan vid 16 ska vi skriva på papper/kontrakt (eller vad det är för något) som gäller lägenhetsbytet. Sen vid 18 blir det middag hos svärföräldrarna. Vi hoppas på grillat. :) Så idag kände jag att jag kunde vara ledig.
Skulle precis ringa morfar (ja, han är vaken vid denna tiden...) och berätta att vi kom vid 13. Men vår telefon är en mupp. Den vill inte ringa? Skumma telefon.
Vädret ser ut att bli kanon idag. Blir kanske mina svarta cityshorts (fast utan strumpbyxor). De som visas på profilbilden. Jag vet inte riktigt än. Sitter fortfarande i mitt ursexiga snobben nattlinne.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0