Vila i frid.

En gammal kompis från högstadiet har lämnat oss. Jag finner inga ord. Du och jag umgicks inte nuförtiden. Men träffa man på dig nere på stan så var du världens gladaste och skrek "Heej Buuuuuhre". Du var nog en av världens gladaste människor, och den mest positiva som vandrade i ett par skor. Att detta har hänt förstår jag inte, det måste vara ett missförstånd? Jag trodde inte på Emelie när hon berätta. Jag sa "Du skojar med mig va?". Men så tänkte jag, skojar hon om detta så är hon dum i huvudet. Emelie svara "Nej det är sant, det hände igår". Varför? Jag förstår inte. Tårarna rinner. Du är en människa man alltid kommer minnas, som sagt även om vi inte umgicks, men vänner är man ändå. Detta är helt sjukt. Jag har aldrig varit med om att "mista någon". Och så händer det en kompis, som är så ung. Det är inte rättvist.
Vila i frid Andreja. ♥


56544-475



Postat av: Stina

=( vad hände?

2007-05-27 @ 15:40:02
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Cecilia

Usch vad hemskt!

2007-05-29 @ 02:17:56
URL: http://cillenl.webblogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0