Duktig.

Efter en lång promenad, damssugning av lägenheten, utträttat ärende på stan, tvättat en maskin tvätt och diskat diskberget så ska jag nu ta en välbehövlig dusch. Ska bli skönt. Har precis ätit ett väldigt gott äpple! ;)

Sen ska jag och K (när han får lite rast från jobbet) köra ut till torpet och hjälpa K's mamma med en sak. sen börjar han jobba igen kl 17.00.
Fruktansvärt tråkigt väder ute. Jag hatar denna årstiden! Usch!

Sen när K drar till jobbet igen så ska jag värma chili con carne som jag gjorde för någon vecka sedan och koka fullkornsris till det och göra en god sallad.

Neej, duschen kallar!



Postat av: Josh Holloway

Greetings. This site is so full of information

2010-02-08 @ 12:34:25
URL: http://josh-holloway.blog.de

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0