Fredag i blodet.

Veckan har gått bra. Tisdags började jag jobba på Ingelstad Kalkon på Österlen. Skitkul. Jag packa ner kött. gjorde pastrami, basturökt kalkonbröst och la upp lårklubbor som skulle rökas. Onsdag och torsdag har jag jobbat på Vigs ängar, var bestämt sedan länge. Och idag började jag 06.00 och sluta 12.15 (ljuvliga fredag). Idag har jag stått och knutit korvar, prinskorvar och ölkorvar. Skitskoj ;)
Sen körde jag hem till mamma och sa hej sen vidare hem till K som var ledig idag.
image611
Vi köpte nintendo Wii idag. Skitballt. Vi har spelat bowling, tennis, golf och baseboll och så har vi boxats!
Haha vilka rörelser man gör med armarna när man spelar ;)
Nu ska vi snart äta thaimat och mysa och jag antar att det blir mer spelande ikväll och kanske lite Idol. Jag läste att Clabbe skulle besöka Idol ikväll. Kan bli intressant.

Ha en mysig helg.


Imorgon väntar 1 års kalas för oss och på söndag blir det fars dag middag hos farmor och farfar.
Sen jobb hela veckan.

Bye.






Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0