Grattis kära far på farsdag!

Idag får vi lägga lite exta uppmärksamhet på våra pappor. Det är deras dag. Farsan har redan fått sin paket. En godisbox som kom på posten i fredes med massa choklad i och fin text :)
Ska till farmor och farfar och käka middag sen med min familj och kusiner. Ska bli trevligt, längesedan jag träffade kusinerna på farsans sida.
Ha en mysig dag. Nu ska jag gå och fixa nånting att käka till mig och K. Sötnosen ligger och sover än. Jag kunde verkligen inte sova mer.
Får väl spela lite bowling på nintendo wii. Måste slå K's rekord. Haha.

Hejhej!



Postat av: Maria

ja igår var det pappa som firades :)

2007-11-12 @ 07:40:18
URL: http://fashionstars.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0