Jippiii.

Idag är jag var deppigare än deppigast över in jobbsituation (trött på att vara vikarie ööööverallt och inte veta när man ska jobba), så ringde en man till mig och fråga om jag ville jobba på Ingelstad Kalkon från och med imorgon fram tills den 31 dec! Och jag bara "Jaaa, självklart". Så det blir inget skurup imorgon, men vigs ängar får jag ta denna vecka men ska byta bort 5 andra dagar som jag har bestämt med dem i november. Men heltid går ju helt klart före och det hoppas jag dem förstår. Jag är bara timantsälld på vigs ängar ju, så jag kan gå när jag vill ju.
Men fan vad najs, veta att man har jobb iaf fram till den sista december och det kan säkert bli mer. Slippa ligga och vänta på telefonen. Skönt.
Börjar imorgon 06.00 oh slutar 15.15. Får gå upp 04.45. Kör ifrån ystad 05.10.
Tidiga morgnar! Men skönt att sluta tidigt.

Yeeeaaah, fan vad glad jag blir!








Postat av: Jennie

Hoppas du har en fin dag :) kram

2007-11-05 @ 14:46:52
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Jennie

Vi gav 6700 för våra, men vi åker med några av de billigaste bolagen, Aeroflot.
kram :)

2007-11-05 @ 15:41:50
URL: http://unreal.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0