Målat.

Jaha, dagen började med en runda på stan, köpte lite julklappar har bara några få kvar nu. Skönt. Sedan fick vi ett ryck, vi ville måla om vår vita spegel till svart istället så vi körde och köpte färg. Det blev sådär. Har fått lite färg på själva spegeln, får skaffa ett rakblad så vi kan få bort det.
har varit ute på torpet (Koffes föräldrars place...) och myst lite med hundarna för dom är inte hemma ikväll. Dom blev superglada. :)
image615Nu tänkte jag slänga mig i sängen och titta lite på tv. Får väl bli filmen "Familjen är värre" ikväll. Jag skicka sms till emma imorse och fråga om hon och fredrik ville komma hit ikväll, men har inte fått något svar. Jag vet att hon har jobbat hela dagen så det kan bero på det.

Förresten så hade vi vattenkrig på jobbet igår, jag kan säga att jag blev ganska blöt. Genomblöt. Hämnden är ljuv som det så fint heter, grabbar! :) Nästa gång vinner jag.

Ha en mysig kväll. ♥

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0