Malmö.

Idag kl 11 tar jag tåget till Malmö. Ska in och hälsa på Martina. Och kolla hennes nya lägenhet. ;) Sedan ska hon få sin födelsedagspresent idag. ;) Och ner på stan en runda och ta en fika. Måste till Gina tricot och kolla in klänningen som jag är lite nyfiken på om jag kan ha på svärfars 60 års fest. Om den är kvar, den är inte med på hemsidan längre! :( Måste hitta en fin klänning att ha på mig.
Ska bli mysigt att umgås med M idag. Det var ett tag sedan.
K jobbar idag och ikväll så det är skönt att jag har något att hitta på. ♥
Idag blev det sovmorgon, ända till 8. Det är 4 timmar längre än vad jag sov igår. Gick upp 03.50. Börja jobba 05.00. Jag har varit seg denna veckan kan jag tala om. På måndag ska jag börja 06.00 igen, får väl se om det behövs någon övertid denna veckan. Fina cash ;)

Jag längtar tills vi ska boka resa till Thailand, vet dock inte när det blir. Håller på att spara pengar. Men vill så gärna dit. ;)

Nej nu ska jag gå och käka något och diska undan efter gårdagen. Emelie var här och åt middag igår kväll. Mys!

Ha en trevlig helg.
Imorgon blir det kalas igen. Linda (K's låtsas syster) fyller år.



Postat av: Maria

låter roligt :)

2007-11-18 @ 23:59:01
URL: http://fashionstars.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0