Min älskling.

56544-609
Min K är världens sötaste förresten (men det visste ni säkert redan...). Igår kl 17 så sa han att han skulle till jobbet igen. (Han brukar börja då så jag trodde det). Sen vid 17.30 ungefär så ringde det på dörren när jag satt och åt middag. Och jag skrek "kom in" men ingen öppnade så jag fick gå och öppna dörren. Vem stod utanför dörren då? Jo, K. Med två stora rosor och två presenter till mig. Och jag förstod ingenting. Det första jag sa "Vi firar väl ingenting idag?". Haha. Han ville bara ge mig presenter ändå. Så söt han är.
Jag fick som sagt två rosor, bauta stora! Och ett par Björn borg trosor med nytt motiv, och tredje säsongen av vännerboxen. Hur gullig är inte han? :)
Jag älskar dig sötnos!



Postat av: Maria

sånt är så fint! när man visar omtanke utan att behöva ha en anledning :)

2007-11-02 @ 14:11:18
URL: http://fashionstars.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0