Promenad

image610Idag ska jag och Mariella ta en skogspromenad ute i motionsslingan i Sandskogen. Ska bli härligt. Jag vet inte vilken vi ska gå? 2,5 km eller 5 km kanske? Får väl se vad Mariella är sugen på. Sen ska jag röja undan här hemma lite. Och ska ner om på stan och köpa en liten present till Anna som fyller år på lördag, ska inte dit ska fira Emilia som fyller 1 år. Så hon får ha en lite present idag istället. Ska bjuda på lite middag med. Tror det blir bakad potatis med någon röra och en grönsallad till. Ska bli gott. Ska bli kul att umgås ikväll med henne. Ett tag sedan nu.

Sen imorgon blir det jobb i Skurup. Mellan 08.00-15.30. Och på onsdag och torsdag blir det jobb på Vigs ängar mellan 07.30-16.00. På fredag ska jag åka in till Malmö och hälsa på Martina. Och ta en shoppingtur. Ska kolla in klänningen som jag har sett på tv reklamen för Gina Tricot. Om den är fin så kanske jag ska köpa den till Svärfars 60 års fest. Och  så ska jag se hur hon har det i nya lägenheten! Det blir säkert någon mysig lunch eller fika också. Det brukar vi hinna med!

Allt för mig. Nu är det dags för promenad.
Laaater.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0