Söndag

Ja, då var firandet av lillebror över nu. Hjälpte min kära mamma igår hela dagen med maten. Hon är inte alls bra! Jobbigt att se sin unga mamma så kass (värk i hela kroppen alltid.)
Vi körde däremot hem rätt tidigt pga att i inte hade så skoj och det var inte mina föräldrars fel. Finns andra orsaker till det. Men det vill jag inte gå in på här.
Idag har jag och K varit duktiga. Bytat kattsand, dammsugit, diskat och allmänt gjort iordning här hemma och kommit på lite nya saker som vi vill göra i lägenheten. Lite hyllor i klädkammaren med förvaringslådor till skärp, mössor, kepsar, vantar, sjalar, väskor m.m. Kan nog bli bra.
Och så vill vi ha en väggdekoration på ena väggen i köket. Har hittat en på ikea som är fin (den svarta). Och så vill vi ha varsin lampa vid sängen. Och en spotlight som lyser upp fondväggen i vardagsrummet. Kan nog bli snyggt som fan. Och det finns fler ideér. Kommer bli världens finaste lägenhet. ♥

Idag blir det till att se reprisen av desperate housewifes, för jag somna innan det började i tisdes. Haha. Sen ikväll får man se vem de "ensamma mammorna" väljer. Kan vara kul att se.

Ha en fin söndag.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0