jobb

Jobb på Vigs ängar stod på schemat idag! Varit en hektiskt dag. Mycket att göra och många förrvirrade tanter som skulle ha kaffe! :) Men men... Efter jobbet så körde jag direkt till Willys, skulle köpa 7:de filmen Beck med aftonbladet. Har de andra 6. Bara en kvar nu.. Buhu... Men det kommer kanske fler?
Efter Willus blev det en promenad med Nelly. Ca en timme. Nice. Skönt att komma ut. Sen åt jag lite grann och nu sitter jag här. Ska alldeles strax gå ner i rastgården och släppa Nelly så hon får springa av sig lite. Tror inte hon behöver fler långpromenader idag, K har också varit ute med henne idag ju. Så lite bus med en boll räcker nog bra. Måste vara inne igen till kl 20 för då börjar Lyxfällan. Och det måste jag se! Det är väldigt kul och intressant. Att folk kan köpa så mycket skit på avbetalning? Det enda som är OK att köpa på avbetalning/lån är hus/bostadsrätt eller bil. Inget annat som möbler eller en jävla tv? Spara undan pengar istället och köp allting kontant. Punkt.

Imorgon är jag nog ledig, om jag inte blir inringd imorgon bitti. Men annars har jag och K en ledig dag tillsammans. Najs! På kvällen ska vi kanske gå ut och äta med Emil och Anna. (Och kanske Emelie och Markus?) Så fall ska vi nog testa "Marinan". Vi har aldrig ätit där, men vi promenerar ofta där förbi när vi är nere på stranden med Nelly. Plus att K har arbetat för kvinnan som äger stället. Och vill inte Anna och Emil eller de andra två följa med så går vi nog själva. För på söndag firar jag och K 3 år tillsammans ♥ men då jobbar jag, plus att det är trevligare att gå ut och äta en fredagskväll.

Nu lek med boll i rastgården! Luffarkläder på för här snackar vi grus. och Nelly skonar inte ens nytvättade jeans när hon leker med en boll i grusen ;)
Ha en mysig kväll!
Vi hörs! ♥ /Geli.



Postat av: Jessica

Håller helt med dig, man ska inte hålla på med massa avbetalning, har man inte råd så får man väl fan vänta då och kanske spara.....

2008-04-10 @ 19:30:05
Postat av: Anna

Hur har du gjort din sida så snygg??

2008-04-11 @ 23:11:38
URL: http://annak84.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0