Lördag

Klockan ringde 06.45 och det var bara till att gå upp. För det var dags för jobb på Vigs Ängar. Har varit mycket att göra idag.. Men men, nu är man äntligen hemma.
Har varit ute med Nelly i en timme också, ska ut en runda till sen men den blir inte lika lång.
Igår kväll var vi nere på "Marinan" och åt middag med Anna och Emil. Det var trevligt och god mat. Sen följde de med oss hem, då spela vi vårt nya spel till Nintendo Wii - Mario Cart.
image671Superkul. Jag och K köpte det igår som en gemensam 3 års present till oss för vi ville ha det båda två! Man sitter med varsin ratt i handen och styr. Superkul :)
Imorgon firar vi som sagt 3 år tillsammans. Älskling, du är så fin! ♥
Jag ska tyvärr jobba hela dagen men på kvällen ska vi mysa med god mat!

Nu ska jag ta en runda med Nelly, min huvudvärk mår bra av att komma ut i friska luften!
Ha det lajbans!

Bild: Google



Postat av: Anna

Anna heter jag. Kompis till jessica. Så jag hittat dig!! Ok, får prova mig fram och se hur det går. Tack så mycket

2008-04-12 @ 18:25:40
URL: http://annak84.blogg.se
Postat av: Jessica

Har dem god mat på marinan då?? Överkomliga priser??

2008-04-12 @ 20:26:12
Postat av: Raymondrebecca

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-03-31 @ 14:10:17
URL: http://raymondrebecca.20six.fr

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0