Slut.

Jag är slut som artist idag. Faaan vad trött jag är. Inte så konstigt när man jobbat mellan 06.00-15.15. Och det innebär att jag gick upp 04.45. Jag har stått vid korvmaskinen måndag, tisdag och onsdag. Vi har gjort väldigt många ton korv. Igår gjorde vi 2 ton korv. Helt sjuka mängder. Så idag är jag öm i rygg, nacke och axlar. Tur jag slapp stå vid korvmaskinen imorrn. För när man jobbar vid det så är det samma rörelser hela dagen. Och det känns idag kan jag lova.
Nu ska jag ta en härlig promenad med Nelly, sen laga lite käk och sen får jag väl ta en dusch. Känns som jag har korv överallt.

Kom precis hem. har varit i olika färgbutiker och kollat på tapeter. Vi vill ha en fondvägg i klädkammaren. Men kan inte besätmma mig. Den som jag vill ha kostar 1000kr/rullen. Och det känns lite dyrt så vi får se om vi hittar någon billigare. Bättre om K är med och bestämmer ;)

Hej på er!



Postat av: erran

de här är lite stört, vet inte varför ja tänkte skriva, men ja hittade en kommentar i nån annans blogg där du har skrivit om glutenfrittbröd, hehe, haru prova dom dära aprikosbröden som finns på ica? ;)

2008-04-24 @ 21:54:57
URL: http://hundraprocentnerd.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-29 @ 13:03:13
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Saidingebjorg

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-02-02 @ 13:08:30
URL: http://saidingebjorg.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0