Tisdag

Vilken tradigt väder. Igår var det värsta vår-vädret. Vi satt på balkongen och njöt och idag var det att ta på vinterjackan igen. Och det regnar också! Blääää! Grått och trist.
Snart ska jag iväg till Tomelilla. Jag ska till doktorn och göra ett pricktest. Ska kolla så jag inte är allergisk mot Nelly. För varje morgon jag vaknar är jag helt stopp i näsan och ögonen rinner, men det behöver inte vara så! Och skulle jag vara allergisk mot henne så får vi göra något åt det. Finns väl allergi tabletter så fall.
Sen ikväll kanske jag vandrar upp till sjukhuset och hälsar på svärmor som blev opererad igår. Får se om jag hinner innan 19. Annars tar jag och K det imorrn!

Jag vill hänga undan vinterjackan nu och använda skinnjackan. Hatar detta vädret. Vart är du, underbara sol?


Jag och Nelly var ute innan och tog en långpromenad. Skönt! :) Hon börjar bli stor. Lite mer än 6 månader nu! Stora tjejen! ♥

Förresten vill jag hälsa till min älskade Anna som började med ett skitgrymt jobb igår. Hon blev uppgraderad första dagen, från att vara "Runner" till att bli "videoassistent"! Hon ska vara med och filma de nya Wallander filmerna som är på engelska och ska sändas i utlandet! Hur stolt är inte jag över min kära vän tror ni? Du kommer gå långt gumman! Du är bäst! ♥



Postat av: Anela :)

supergullig hund! :)
Ha en kanonhelg också! :)

2008-04-11 @ 10:18:46
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se
Postat av: Hallvardrebekka

I like this site. Keep it up!

2010-06-28 @ 14:17:30
URL: http://hallvardrebekka.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0