Torsdag

Sorry för dålig uppdatering. Idag var det ingen som ringde in mig. Så jag är "ledig". Det är inte bra, har bara jobbat en dag denna vecka så jag kommer förlora så satans med akasse dagar, jag hatar den nya regeln inom akassan. Men det kan vi tacka alla moderat-puckon som har röstat på dem!

Men men, idag är det valpkurs och det ska bli kul. Hon är fortfarande ett yrväder, men jag tror hon kommer lugna ner sig så småningom. Hon är snart 7 månader gammal. Den 2:a maj blir hon det! :) Stor tjej!

Vart är våren? Den var här häromdagen och nu är det trist igen med gråa moln och regn! Fy bubblan! Haha. Vilket uttryck!

Nästa vecka ska jag jobba på Ingelsta Kalkon - produktionen. De ringde innan och behövde folk... Så nästa vecka blir det 6 dagars jobb och det innebär 50 timmars jobb! (Både ingelsta kalkon och Vigs ängar!) :) Najs!
Lite skillnad från denna vecka då jag jobbat 7 timmar. Bara 43 timmar mer nästa vecka ;)

Nu ska jag väcka Nelly och K. Katterna är redan vakna med mig. Jag måste hitta en hundvakt på tisdag då K ska in och jobba lunch vilket inte funkar med mitt schema för då skulle nelly behöva vara ensam mellan 08.00 - 15.45. Vilket är liiiiite för länge än så länge! :)

Ha en bra dag!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0