Veckan

Ja förra fredagen firade vi K och det var supertrevligt. :) Och på lördagen kom mina päron och min morfar hit och åt frukost och fira K. MYS!
Söndagen var väldigt lugn och fin. Vi var ute mycket med Nelly :)
Måndagen: Jobbade jag på Vigs Ängar.
Tisdagen: Jobb Vigs Ängar
Onsdagen: Jobb Vigs Ängar
Torsdag: Fixade födelsedagspresenter, va på stranden med Anna och hennes hund (rottweiler) Debbie och Nelly givetvis och tog en härlig promenad. Sen var jag hos päronen och snylta middag innan valpkursen. Det gick jättebra på den lektionen.
Fredag: Jag och K var lediga tsm. MYS! Vi handlade, var ute nästan hela dagen med Nelly och lekte på stranden och allt möjligt. Sen kl 18 skulle jag och K på 40 års fest hos Linda och Jörgen! Det var jättetrevligt, men kl 22 ungefär gick vi hem för vi ville inte att Nelly skulle vara ensam längre (hon hade varit ensam i 4 timmar då).
Lördag: K jobba. Jag och Nelly var ute och gick mycket. Sedan kl 16.00 skulle jag på 10 års kalas i Tomelilla. Sen efter det kände jag för att köra till Sjöbo hem till Emmas tjejkväll, men jag hade sån huvudvärk så jag körde hem och kolla på en Beck film istället och mös med Nelly. Sen vid 22 kom K hem och joina oss.
Idag (söndag): Vi körde en sväng till mina föräldrar i Tomelilla så hundarna fick leka. Och jag och K körde till Bo ohlsson för att leta reda på ett par fina balkongstolar men fann tyvärr inga som vi ville ha. Körde sedan hem till farmor och farfar och han hjläpte mig att slänga på sommardäcken. Sen när vi kom till Ystad igen så hämta vi upp Anna och Emil och körde ner till stranden och lekte med Nelly. Frisbee är grymt kul tycker hon :)
Sen nu kl 19.00 ska vi till Anna och Emil för dem bjöd hem oss på lite mat. Det skulle bli paj. Gott som tusan ska det bli. Vi ska ta med oss jordgubbar till efterrrätt.Gott!

Nu vet ni vad jag har haft för mig.
Höres! ♥




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0