Akupunktur.

Idag bär det av till sjukgymnasten kl 10.15. Blir akupunktur idag igen. Men helt ärligt så har det inte hjälpt något. Ska röntgas imorgon och på torsdag är det sjukgymnast igen. Jag blir fan pank av alla besök.
Sen efter mitt besök ska vi nog gå bort till parken och låta Nelly leka med de andra hundarna. Igår lekte hon med sex andra hundar ;) Hon hade superkul.
Får väl se om jag orkar följa med, man blir så trött efter akupunktur, men jag ska tvinga mig själv för promenad är också skönt.

Hoppas ni får en fin dag. ♥




Postat av: Jannike

Jag har alltid varit skeptisk till akupunktur. Detta styrker det ytterligare. Fast kanske fungerar bättre beroende på vad man är ute efter dvs. varför man tar det?

2008-08-18 @ 09:15:02
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0