Då var det fredag i blodet igen!

Äntligen fredag, och min K är ledig. Idag blir det mysiga promenader, handla hem mat till djuren från Arken. Och laga en god middag. Mysigt iaf. Och kanske städa lite? :)
Nu ska jag göra ägg mackor. Gott!
Jag återkommer.



Postat av: Johanna

Jäklar vad här händer grejer! Länge sen du skrev såhär flitigt, nu får jag titta in lite oftare. Hörde av mamma att SOLO fortfarande inte kommit fram till dig, så konstigt! Jag ska försöka komma ihåg att ta med en hem ikväll. Om jag skickar den dröjer den ju ännu längre (b-post du vet). Ses imorgon!

2008-08-22 @ 09:56:29
URL: http://headmusic.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, den lät jätte god :) Funderar på att göra den idag för jag ska vara ensam ikväll.. B ska på killkväll, haha.. dem ska ha ölprovning ;)



Japp, idag är det jobb som gäller igen ;P Härligt o hålla sig lite sysselsatt jämnfört med vad jag gjort innan i veckan. thihi!



Tack så mkt :D Blev verkligen helnöjd med den asså!

Kram

2008-08-22 @ 11:05:33
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0