Dagboksrubrik?

Har varit hos sjukgymnasten nu och gjort akupunktur. Ska även göra rörelser med ett stooort gummiband så jag ska få bättre hållning. Det gick bra, men idag gjorde akupunkturen ont, men hon sa att det var ett bra tecken och om jag ska vara ärlig så har det känts bättre i några dagar. Mina fingrar har inte domnat bort och det är skönt. Så vi skulle fortsätta med akupunkturen ett tag till. Sjukgymnasten gilla inte att jag skulle jobba så mycket nästa vecka. Jag får inte göra tunga lyft. Får kanske se över några av dagarna och tacka nej. man får ju ta sin hälsa i första hand.
Doktorn ringde innan, han hade fått svaren från röntgen redan. Det såg bra ut. Lite förslitningar på halsryggen men det skulle läka av sig själv. Annars var allt bra. Så det var en lättnad.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0