Emil i Lönneberga

Nu hör jag sången "Du käre lille snickerbo, här kommer jag igen". Den går på tv:n. Haha jag älska Emil när jag var liten. En av mina favoriter. Haha. Så söt.
Men men, nu har jag kollat film och ätit middag. Druckit en jävla massa vatten, alla säger att det är gott med vatten. Men jag tycker verkligen inte att vatten är gott. Men jag dricker ändå. Jag hade hellre levt på coca cola, men det är inte så jävla nyttigt kanske. Men fan vad bra om cola hade varit nyttigt. För jag verkligen älskar cola! Men men vatten is the shit. Usch! haha.
Kl 19.00 så ska jag och granntjejen Terese köra ner till hundstranden så att vovvarna får bada. Man kanske själv kan ta ett dopp? Beror på hur kallt det är visserligen. Men det hade varit najs.

Jag saknar jobbet. Alla säger att det är skönt att slippa sitt jobb. Ja, det är det när man har semester och är frisk och kan göra vad fan man vill. Men att gå hemma och ha ont varje dag är verkligen ingen hit. Det önskar jag ingen annan människa.

Later.

Bild: Google.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0