Födelsedag!

Grattis Emelie på 21 års dagen! :) Hoppas du får en fin dag! ♥

Sorry att jag varit tyst ett tag. Men K har varit ledig i tre dagar nu och det händer inte så ofta.
Om ni undrar hur det går med min axel så... ja vad ska jag säga? Jag har så ont. Smärtan har gått över lite till vänstersidan och fram i revbenen på höger sida och mina händer domnar fortfarande. Imorgon ska jag till doktorn igen. Jag ska be att få en röntgentid. Jag vill verkligen kolla upp så där inte är något fel. Och på fredag ska jag till sjukgymnasten igen och göra akupunktur. Och nästa vecka på fredagen går min sjukskrivning ut. Undra hur det ska gå? Jag ska till Ingelsta Kalkon nästa vecka och göra min skaderapport. Har tagit reda på vilket datum jag blev påkörd av den jävla vagnen på jobbet. 12 juni. Då hände det. Men det tog några dagar innan det börja göra ont. Och jag fortsatte att jobba från och till. Jävla skitvagn. När vi var i Sthlm, då började det göra riktigt ont.
Får väl passa på att ta mina saker i skåpet när jag ändå ska dit nästa vecka.

Nu ska jag ta ut Nelly på morgonrunda. Hon är stark men när hon har på sig sin "Halti" (ser ut som en grimma hon har runt nosen). Då går hon fint och då är det inga problem för mig att hålla henne. Så det är vad jag ska sysselsätta mig med nu den närmsta tiden.
Later.

Bild: Google




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0