Frukost.

Idag körde jag till Tomelilla och käka frukost tillsammans med min kära mamma. Stanna en stund sen körde jag hem igen. Har även ringt doktorn igen. Jag vill att de ska röntga min axel för nu har smärtan även gått över till vänster axel. Min fingrar domnar i båda händerna nu. Så jag ska dit och träffa doktorn på tisdag. Och jag ska inte ge mig. Jag vill att de röntgar så där inte är något fel. Ska till sjukgymnasten imorgon för att göra akupunktur igen.
Nu ska jag se på film tänkte jag.
Ha det bra!

Förresten, nu när jag precis satt på balkongen så ramla min mobiltelefon av mina brallor. Och jag hörde bara en krasch. Då kollar jag ner på marken (vi bor på tredje våningen), och där nere på marken ligger telefonen. I tre bitar. Men jag satte ihop den igen och den fungerar. Tur det! Men den fick en massa skrapsår. Stackars mobil. Tur du överlevde iaf!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0