Godmorgon!

Tråkigt väder, men det får väl gå. Jag ska snart börja kolla efter vinterjacka innan alla de snygga tar slut. Japp, det ska jag även om det är tidigt. men vädret börjar ju bli kallare och tråkigare. Höstjacka har jag redan. 2 st skinnjackor. En svart och en brun. Najs!
Idag kl 9.00 ska jag till röntgen. Så jag måste skynda mig. Klockan är visst redan 8.20. tur man bor 3 minuter ifrån lassarettet :) Hoppas det går bra, men jag får ändå inga provsvar idag.

Nej, sätta upp håret i en tofs, få linserna att hoppa på ögonen och kläderna ska dras på. Yeppyepp.
Vi hörs senare!



Postat av: Angelica

Heej Heej :)



Hur gick de på röntgen idag? Du skriver de säkert i din blogg sen.hi hi..



Jag jobbar som personlig assistent till en liten tjeje, trivs super bra där men man får se framåt. Därför sökte jag in till skola, har velat gå detta i många år så nu får man hoppas att de blir rätt :).Mitt upprop e den 27, sen börjar skolan på riktigt den 1 sept.



Hoppas de går bra för dig på jobbet nästa vecka!

Kram



Ps/ Han hälsar tillbaka :)

2008-08-19 @ 10:05:36
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: haha ja han Theodore, min faovirt :D haha han var så jävla söööt ;D

2008-08-19 @ 10:25:57
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag jobbar i Onslunda. Man behöver ingen utbildning, dom går mest på hur du är som person. Vi är två stycken assistenter dygnet runt, men de e jättekul!



Du är väl bara timvikarie överallt eller? hi hi..Hoppas du hittar något fast snart.



Hoppas att provsvaren/röntgenbilderna ser bra ut!

Kram

2008-08-19 @ 11:32:06
URL: http://larsson.angelicaaa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Usch, ja vem hade inte blivit rädd för det asså :( Stackars liten!



Hoppas röntgen går bra idag :)



Ja, det hade varit skoj :) Mina gossar är ena riktigt bus-ungar ;) thihi!

2008-08-19 @ 12:23:09
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0