Godmorgon raringar!

Gick precis upp. Har sovit länge för att vara mig :) Vid 11.30 skulle min läkare ringa. Så det är väl ungefär det jag väntar på. Ska välja ut kläder också som jag kan ha på mig i Malmö på jobbintervjun.
Det står mellan:
  • Mörkblåa stuprör. Replay
  • Svart brottarlinne. JC
  • En tunn grå kofta. H&M
  • Guldhalsband med stort hjärta. Lindex
  • Björn borg skor. Eurosko
Eller:
  • Mörkblåa stuprör. Replay
  • Svart linne/tunika med fickor fram. H&M
  • Guldhalsband med stort hjärta. Lindex
  • Björn Borg skor eller svarta ballerina. Eurosko/H&M
Kan inte bestämma mig. Får känna på vädret sen :) Det får avgöra. Är lite nervös nu, men det är bara att vara sig själv så ska de nog gå vägen.
Nu ska jag käka lite frukost.



Postat av: Anna

Har jobbat i Limhamn o Bunkeflostrand.

2008-08-20 @ 12:26:46
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag tycker att du ska ha det sist nämda på dig :D



Lycka till idag :)

Kram

2008-08-20 @ 13:20:01
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0