Grillning.

Jag var hos sjukgymnasten idag som sagt. Och det var inte alls någon muskelinflammation. Utan att jag blev skadad när jag blev påkörd av den där stora 500 kgs vagnen på jobbet. Den träffa min skuldra och skuldran tryckte på tre av min ryggkotor som har hamnat snett och klämt nerverna i kotorna och det är det som strammar ut smärta. Sjukgymnasten klämde och hade sig. Har skitont ikväll men det känns kanske bättre imorgon.
Vid 15.00 körde K och jag och Nelly ner till stranden för att bada. Gud så varmt det var. Säkert 23 grader i vattnet. Vi låg i och plaska och nu är vi helt slut alla tre. Nu blir det grillning.

Ha en mysig fredagskväll. ♥



Postat av: Corneliusmathilda

Hello! Very interesting and professional site.

2009-08-05 @ 11:11:37
URL: http://corneliusmathilda.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0