Gud så skönt!

Nu har Nelly och jag gått på en promenad i över en timme. På hemvägen ville hon inte gå mera. Där märktes det tydligt att hon är i trotsåldern. Men vi gick och jag fick ta det lugnt med tålamodet och till slut börja hon gå igen. Det är ganska kvavt ute. Så man blev helt svettig av promenaden så det blev en dusch direkt när jag kom in igen. Skönt.
Nu har jag läst lite bloggar och ska nog göra en kopp te. Hade varit gott. Kanske ute på balkongen. Funderar på att ringa Martina med! Saknar henne! ♥ Ja, så blir det nog.
Bild: Google



Postat av: mippi

Nä jag jobbar 10månader om året å e hemma dec-jan!! ja riktigt skönt att ha nära =)

2008-08-21 @ 19:52:33
URL: http://mippi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0