Haha.

Igår kväll körde jag och Anna och överraska Emelie med muffins och blommor. Hon blev rätt paff :) Haha, när vi satt och fika i hennes soffa så går helt plötsligt hennes soffbord i sönder. Benen knäcktes. Hahahahaha. Vi tre bara skrek och sen brast vi ut i skrattanfall. Där låg söndriga glas, en söndrig vas, blommor, fjärrkontroller, ja allt möjligt i en salig röra! Haha vi skratta så vi höll på att kissa ner oss. Så det var bara att plocka undan allt och dammsuga upp glasskärvor.
Den lilla stund vi var där hade vi skoj. ;)

Idag ska jag till farbror doktorn. Vi ska diskutera röntgen. Jag vill ha röntgen och jag hoppas dom ger mig en tid till det. Så håll tummarna för mig. Jag trodde att smärtan skulle släppa någongång, men jag har fortfarande lika ont, om inte värre. :(

Later.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0