Hemma igen.

Hemma igen efter mitt besök hos sjukgymnasten, som förresten hur snäll och trevlig som helst. ♥
Idag gjorde det ondare än vad det har gjort de andra tre gångerna, och hon sa att det var ett bra tecken för då börjar det kanske hjälpa, så jag hoppas på det.
Jag blir ju arbetslös på måndag, men jag är inte sjukskriven längre. Min doktor sa att han tyckte jag kunde testa på att jobba igen för att se vad jag klarar. Men min sjukgymnast sa till mig att hon inte tyckte jag skulle göra tunga lyft m.m (good luck när man jobbar som kokerska).
Men ringer någon på måndag och vill att jag ska jobba så får jag inte tacka nej, för då får jag ingen a-kassa. Men hur går man då tillväga? Jag ska ha telefonkontakt vid halv två med en sköterska på Novakliniken, för jag måste höra hur man går tillväga, vill inte förlora min a-kassa. Detta är en hel djungel. Man fattar ingenting.
(?)

Bild: Google.

Nu ska jag slänga något i magen.



Postat av: Lotta

Nää, fy va tråkigt :( Hoppas att du börjar känna dig bättre snart!



Ja, det där med a-kassan är skit! Går själv oxå o stämlpar.. men jag stämplar ju och jobbar samtidigt i och med att jag inte har så jätte många timmar på ica nu på hösten. Men nu ska vi ju tydligen bara få stämpla i 75 dagar i samband med arbete... det tycker jag e sjukt. Har man fått 300 dagar, så har man tycker jag! grrr, jäkla a-kassa.



Jag har hittat bilderna på lägenheten förresten :) Så tänkte skriva ett inlägg om det idag!



Nä, idag är jag ledig.. ska jobba i slutet av veckan och i helgen.

kram

2008-08-18 @ 12:45:19
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Hej!



Hoppas det hjälper med ankupunktur, de e skönt va? :P..



Känns de bättre i din ael egentligen? Tycker synd om dig! Hoppas du kan börja jobba snart.



Det är mycket med papper när man blir vuxen, ha ha..Märker de också nu när man ska läsa vidare..suck..men de måste göras..

Krya på dig!

Kram

2008-08-18 @ 13:10:08
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Jannike

vad skönt om det är på rätt väg iallafall, får hoppas att det fungerar. vad/varför är det du har ont?

2008-08-18 @ 13:32:19
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu har jag uppdaterat bloggen med lite bilder ifrån lägenheten :D Så nu får du gå in o kika!



Ja, jag har nog använt 17 dagar :(



Men dop kan vara roligt :) Vad ska du då ha på dig för något fint?

2008-08-18 @ 14:03:42
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Tackar :) Jag är super nöjd!



Kan du inte lägga in bild på klänningen :) ? Låter som att den är super söt! Vi har ingenting bestämt än inför helgen.. jobbar ju morgon på lördag, så man kan ju ut sen på kvällen :P Men vi får se vad som händer.. vill ju inte sitta hemma i alla fall! thihi!

2008-08-18 @ 16:07:13
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: mippi

skickar mejl ikväll, ja er lägenhet är superfin, precis i min smak =) har MASSA planer på hur vår ovanvåning skall bli sen oxå men de dröjer nog nått år =) usch trist å bli arbetslös :(

2008-08-18 @ 16:25:47
URL: http://mippi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0