Hitta?

Hur vi ska hitta till förskolan imorgon är en annan femma. Jag hittar det på kartan men det stämmer inte med vad hon sa till mig som jag prata med. Aja, jag får ringa henne imorgon om vägbeskrivning. Mamma ska köra mig dit, så mamma får ha vägbeskrivningen av henne imorgon. När man inte hittar i Malmö så är det lite svårare. :) Men vi ska nog ordna det!
Nu kommer snart Anna, då ska vi ta en promenad med Nelly.
Så ser kvällen ut. Hoppas ni får en lika mysig kväll som mig.
Imorgon ringer även doktorn, får vi se vad han säger.



Postat av: Anna

Var ligger förskolan någonstans?? Vilken stadsdel??

2008-08-19 @ 19:22:48
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Lotta

Va roligt att du ska på jobbintervju :D *håller tummarna för dig*!



Jag har inte gjort så mkt idag.. jag o Älsk körde in till ÖB innan, sen har jag lagat lite mat.. så väntar på att lasagnen ska bli färdig nu :)



Ja, det är verkligen jätte drygt.. nu innan i sommar så jobbade jag ju heltid.. men nu när sommaren e slut så återgår man till att vara timanställd och inringnings, vilket är jätte jobbigt.. och det ger ju inte så mkt pengar. Så jag tänkte jag skulle söka annat nu till hösten.. Du vet ingen klädesaffär eller skoaffär som söker folk? ;) Det hade ju varit det optimala jobbet för mig ju ;P haha! Kram

2008-08-19 @ 20:01:15
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0