Hmmm.

Jag ska in och jobba nästa vecka. Testa iaf. Doktorn sa att jag skulle komma igång. Hoppas jag klarar det! Försöka får jag ju. Är orolig vad min axel orkar bara. Ska ha telefon kontakt med honom på onsdag så får berätta för han då. Jag vill så gärna komma igång och jobba. Jag hatar att gå hemma. Håll tummarna för mig!.

Lotta ville att jag skulle visa min blommiga klänning som jag ska ha på mig på dopet på lördag. Så här kommer en bild. Ska ha strumpbyxor under (vanliga "solbruna") och ett halsband och svarta skor till.


Har även fotat mina Björn Borg skor så ni får se hur de ser ut. Jag är så nöjd med dem. Dom är så snygga till stuprör ;) Jag är så kär. Kärlek vid första ögonkastet. Det är kärlek det! Eller vad säger ni?





Postat av: Lotta

Klänningen va super söt :D var har du köpte den!!



Fy fan va jag älskar dina nya skor, vill ha :D :D



tack så mkt, har själv suttit o knoppat ihopa den ;) thihi! E oxå sugen på o ändra.. men det tar ju sin lilla tid så jag tänkte jag skulle göra det imorron :) Men vet inte vilken färg jag ska ha nu?

2008-08-18 @ 16:36:56
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0