Jobb

Igår jobbade jag på Bellevue i köket. Gick rätt hyffsat. Har ont i axeln idag. Ska jobba på Vigs Ängar idag från 10.30-16.00. Ska nog gå! Blev väckt halv åtta imorse, Bellevue ringde och fråga om jag kunde jobba och det kunde jag inte, redan bestämt med Vigs Ängar ju. Kunde inte somna om tyvärr, så jag starta tvättmaskinen, hade 40 ton tvätt kändes det som.

Snickaren var här igår och kolla på taket, han hitta var läckan var och lagade det, och det läcker inte in i vår vägg längre så antagligen var det felet, nu ska vi kolla upp så de tapetserar till oss, för jag tänker inte ha det så.

Beställde lite kläder från h&m igår. Här är lite av de jag beställde, dock inte allt. (fattas två t-shirtar som jag tydligen inte hittar idag, och ett silverarmband). Kommer vecka 37.
Bilder: Lånade av H&M





Postat av: Lotta

Nja, jag har inte mer än innan.. eller vad man ska säga ;) thihi! Kommer jobba mkt denna veckan i alla fall.. nä, tror inte att dem behöver mer folk, dem ska behålla 4 stycken sommarjobbare och det är redan för mkt, för ju fler som stannar ju mindre jobb blir där :( Men där finns alltid jobb för mig ;) I och med att jag har varit där så länge. Så det är ju skönt :)



Ja, det är verkligen helt sjukt att dem inte har kommit än..börjar bli riktigt lack.



Allt bra annars? Puss

2008-08-27 @ 20:00:49
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, han hälsade. Tack för du visa att du bryr dig

2008-08-27 @ 20:31:14
URL: http://poison1982.blogg.se/
Postat av: Angelica

God Morgon :)



Jodå, de gick ganska bra för Freddy igår. Han hade iaf inte ont igår, men så klart jättetrött efter narkosen. Han har nog ganska ont idag skulle jag tro..Men de går ju abra åt de bättre hållet nu :)



HUr e de med dig o axeln? :)



Kram

2008-08-28 @ 08:37:17
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0