Kalas.

Idag kl 12 blir det middag hos farmor och farfar. Ska fira farfar i efterskott. Måste duscha innan det och välja kläder. Blir nog jeans. Det regnar ute. Kanske mina mörka Replay stuprör, min vita långa skjorta med ett svart skärp i midjan och björn borg skorna till? Vi får la se. Eller mina svarta shorts med strumpbyxor under. Hum, tål att tänkas på.
Nu ska jag gå och bre två knäckemackor, med philadelphia ost (I loooove) och paprika på. Mums!

Senare ikväll blir det pizza, för middag kl 12 håller man sig inte på hela dagen. Hade varit gott med pizza, längesedan! Jag tror K kommer älska min idé. ♥
Har redan börjat sätta igång de sista maskinerna tvätt som jag inte hann med igår. Fan vad skönt det är att ha tvättmaskin. Men jag tror den börjar sjunga på sista versen. Men jag tror inte vi kommer köpa någon ny så fall, kan lika bra tvätta nere i tvättstugan då och slippa betala en krona. För en ny maskin kostar väl ca 5000 kr om den ska vara något bra, och det märks att vi tvättar på elräkningen. Så det hade blivit billgare att tvätta där nere. Men gud vad jobbigt att bära ner det för alla våra hemska trappor. Men men. Vilket i-landsproblem.

Nu ska jag göra mina knäckemackor sedan ta ett skutt in i duschen. Yes.
Ha en rolig söndag i regnet! ;)




Postat av: mippi

hihi okej men nu e de bara vissa inlägg som e lösordskyddade.. vill du ha lös får du gärna?!

2008-08-17 @ 11:18:17
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo, jag tänkte jag skulle lägga in lite nya bilder en dag :) Vi tog lite bilder när vi precis hade renoverat lägenheten.. men jag vet inte var dem är :S Så jag får väl kanske leta upp dem eller så får jag ta nya :)



Måste bara säga att er lägenhet verkligen är såååå fin :D Helt i min stil asså!



Jodå, allt e fint här ;) Lite bakis ifrån gårdagen bara! haha! Så lite seg e man allt! hehe! Hoppas allt e bra med dig? Kram

2008-08-17 @ 13:27:53
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, det tycker jag att du ska vara :) Ni bor verkligen jätte fint!



hehe, brukar vara så att det är tjejerna som är mest intresserad ;) thihi!



Ojdå, vad har du då gjort?



Kram

2008-08-17 @ 20:17:08
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: mippi

hihi nää när man har hus blir de aldrig klart ;) e alltid nya projekt, har ju hela trädgården som skall planteras nu till hösten, så gräs, precis gjort grunden till vårt garage så vi skall börja mura de i veckan, sen skall vi sätta en en lyxig spis i vardagrummet som tar ca 1 vecka att sätta in ;) sen är det alltid nya saker man kommer på, men efter dessa så e de mesta klart =) men skicka din mejl till mej så skickar jag lös, men kan försöka att ta lite bilder nu i veckan på hur huset ser ut nu, men sen skall vi färga huset oxå nästa år å garaget oxå, tar ju låång tid när vi gör ALLT själva... kram

2008-08-17 @ 20:19:04
URL: http://mippi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0