Kändes bra!

Vi hitta till förskolan där intervjun skulle vara. Det var lätt som en plätt. Intervjun kändes bra. Får reda på nästa vecka om jag får det eller ej. Hoppas jag får det! Hade varit kul och det var bra tider.
Fick reda på precis av min kära bror att de kanske kunnat bli fast jobb på Ingelsta kalkon för min del. Men jag tror inte min rygg/axel hade klarat det jobbet. Chefen har inte hört av sig i heller ju, men min kusin kanske hade chans till fast jobb så det får vi hoppas på! :)
Doktorn ringde imorse. Jag skulle få ett intyg där det står att jag inte får göra för tunga lyft. Men han tyckte att jag absolut skulle testa på att jobba nu. Och det vill jag verkligen. Klarar inte att gå hemma mer nu. Det är så trååååkigt.
Jag och mamma åt på Donkan innan. Gott? Nja, funkar.
Nu ska jag slänga mig i soffan en stund och ta det lugnt sen vid halv åtta går jag nog en promenad med Nelly :) Se om hennes hund-kompisar är ute så de kan jaga pinnen :) Som hon älskar.



Postat av: Anna

M gillar det. Jobbar när man ska, sen kan man vara ledig i några dagar.

2008-08-20 @ 22:47:38
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0