Lördag.

Godmorgon (tidig morgon). Vakna av att det ösregna så jag fick gå upp och stänga alla takfönster. Annars regnar det in och det har vi redan fått uppleva hur kul det är ;) Sen var det omöjligt att somna om. Men jag har sovit länge. Kl 21 hoppa vi in i sängen igår kväll för vi skulle se "Hannibal", skönare att ligga i sängen för jag hade rätt ont i axeln. Jag tror att jag somna kl 21.30. Kul sällskap ;)
Idag kl 12 är det dags för lilla Maltes dop. K kan följa med på dopet men inte på middagen efterråt. Han ska jobba ju. Så jag får gå själv, men där är rätt många man känner ändå, även om det är K´s släkt. Men hans syster och pojkvän + hunden Mira är nere i Skåne denna helg och veckan framöver så jag kan ju snacka lite med dem :)
Dagens klädsel blir min blommiga klänning, solbruna glansiga strumpbyxor, svarta låga skor. Får väl ha min svarta skinnjacka till. Behöver inte ha den inne i kyrkan. Mest när vi går dit för det är ett jävla väder idag.
Resten av dagen sen efter dopet blir lugnt. K jobbar och jag tänkte bara vara hemma. Vila axeln nu resten av helgen. Dags för jobb på tisdag, onsdag och fredag. Helgen tacka jag nej till. Tänker inte förstöra axeln med en gång.
Så ikväll blir det lugnt. Kommer väl se på någon film antar jag.
Vad ska ni hitta på för skoj ikväll?
Bild: Privat




Postat av: Angelica

Heej :)



Hoppas ni får de bra på dopet idag :)



Nej, jag fick ingen present..jag ahr ju inte varit där så jättelänge plus att jag fortfarande e timvikrie, för dom vill inte släppa mig helt :)..hihi..



Han ska bli opererad i käken, han har ju underbett plus att käken e sne..Han blir opererad på onsdag, sen låser dom käken för att de ska läka i 6-7 veckor..



Kram

2008-08-23 @ 12:24:44
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0