Morgondagen.

Imorgon bitti skulle egentligen jag och svärmor köra hem till min älskade mamma och äta frukost. Och svärmor Eva skulle ta med sina två hundar Bella och Nova för vi skulle se hur de två funka tsm med mammas hund Bamse, för om det funkar bra så ska kanske mamma passa dem när de åker på semester. Men mammas kattunge har fått ögoninflammation och det smittar så vi fick avboka.
Men jag har nog löst problemet hur jag och mamma ska hitta till förskolan imorgon, tack vare Eva. Hon sa att man kunde få en vägbeskrivning på Eniro.se. Skitbra sida! Man skriver in var man börjar köra ifrån och vart man ska, så får man en detaljerad vägbeskrivning. Fint. Har skrivit ut den nu, så vi kan ta med den i bilen imorgon. Tack kära svärmor! ♥
Min mamma är bäst som ville följa med mig imorgon. Vad hade jag gjort utan henne? Dött troligtvis.
Jag börjar bli nervös.....


Jag och Anna var ute och promenerade i en timme med Nelly. Skönt, men Nelly var så trött. Vi har varit ute mycket idag. Lilla tjejen ligger och sover på mina fötter under databordet.
Nu blir det inte mer blogg idag. Sovgott på er! ♥
Bild: google



Postat av: Anna

Nä, har jobbat i malmö, så har lärt mig hitta där. men det var ju bra att du hittat vägbeskrivning.

2008-08-19 @ 22:11:30
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Lotta

Thihi, det är ju klart.. haha.. vem vill inte jobba i klädesaffär lixom :P



Nä, nu ska jag oxå hoppa i sängen.. Önskar dig lycka till imorron på jobbintervjun :)

Kram

2008-08-19 @ 23:20:49
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Angelica

God morgon :)



Vi bor precis sidan om hantverksgården i de bostadsrätterna där.



Nej, jag har inte pratat eller sett henne på jätte länge..lite synd eftersom vi har känt varandra sedan vi va 6 år gamla :S...Har du kontakt med henne?



Hoppas de går ba i Malmö idag :)

Kram

2008-08-20 @ 06:13:49
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0