Nya skor.

Min älskling är bäst. Jag fick ett par nya skor idag. Ett par Björn Borg. Blev kär i dem redan i somras fast dom var vita, men vita skor till höst/vinter blir inte så bra. Hitta ett par svarta sneakers och texten på sidan är guldfärgad.  Visst är han söt, den där K? ♥ Ser ut som dessa nästan fast texten är som sagt guldig, och det är inte tyg utan något fusk-skinn. Dom är great.


Bild: Google

Jag var hos sjukgymnasten idag. Akupunktur. Nu är man helt slut i kroppen. Värre än ett träningspass för faaan ;)
Jag fick en röntgen tid på tisdag nästa vecka, ska bli skönt och kolla så där inte är något fel. Nu har jag haft problem med axeln sen den 14 juni. Något irriterande.

Ikväll kommer svärmor och svärfar hit och käkar. Mysigt! Vi ska bjuda på hemmagjorda klyftpotatis med morötter, tzatziki, sallad (isberg, rödlök och tomat), biffar med smak av dijonsenap & basilika. Kommer nog bli mumsigt. Till efterrätt blir det pannacotta med färska jordgubbar. Varit på systemet och köpt öl och lite cider, vin hade jag hemma. Tror iförsig inte att K kommer dricka mer än en öl, han ska ju jobba 12 timmars pass imorgon. Stackarn.
Nu ska jag gå och plocka undan och göra lite fint i lägenheten. Och jag måste nog gå och kolla på mina skor igen. Mest för att kolla så dom verkligen står i hallen och mest för att kolla hur snygga de är. Jag är nog nykär. Skor kan man aldrig ha för mycket av. Eller vad säger du, Lotta? Du verkar vara sko-galen, precis som mig ;). Fast du är mest för pumps och jag för sneakers/tygskor och ballerinor ;)

Nu blir det snart en promenad. Kanske inviga skorna? Tar lite tid för mig att gå in skorna. Får alltid skoskav.
Kul att du skrev en kommentar Angelica, visste inte ens att du läste ;)

Ha en fin fredag, kära vänner! ♥




Postat av: Lotta

Guuud va den kvällsmaten lät god :D MUMS!



haha, neeee skor kan man verkligen inte få för mkt av!! haha ;P Sko-galen som man är!! thihi!! Skit snygga skor förresten :D Fanns dem i vita?

2008-08-15 @ 18:27:04
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0