Presenter.

Nu är nästan alla presenter fixade till vår kära Emelie som ska ha piratfest den 30 aug. Därför fick hon bara blommor i måndags när hon fyllde år. Men det mesta är fixat nu. Jag och Anna fixa det sista idag, nu är det bara en sak kvar men det kan vi inte fixa innu. :)
Har precis kommit hem från mamma. Hon fick hjälpa mig att fylla i några papper som jag inte fatta ett skit av. Så nu är det klart, nu ska det bara köpas frimärke så jag kan posta det.
Ska ta en härlig promenad med Nelly sen tänkte jag. Det är så fint väder idag jämfört med igår. igår ösregnade det och var som värsta höstvädret. Idag kan man ha short och det är klarblå himmel. Konstigt, men ack så härligt.
Nu ska jag ta en tidning och sätta mig på balkongen och njuta.
Ska komma på vad vi ska bjuda på för mat på fredag när svärföräldrarna kommer hit. Det är så svårt. Men vi ska säkert klämma fram någon idé. Något tips kanske?

Later.



Postat av: Glennhanne

Great site

2010-04-21 @ 13:37:38
URL: http://glennhanne.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0