Promenad.

Nu har vi käkat middag här hemma och innan idag så hälsa vi på min mamma och bror. Stanna en stund och umgicks. Nu efter maten passar det bra med en promenad. Jag är så vaaaarm. Skönt att komma ut.
Hoppas ni gör något kul denna fredagskväll. ♥
Nu ska jag ta på kopplet på Nellsan och få med K ut på promenad.

Bild: Privat



Postat av: mippi

nä asså jag får ju nya dagar eftersom jag jobbar 10 mån varje år, så tror de dröjer länge tills dom är borta.. har inte så mycket koll på sånt ;) men nä jag jobbar inte extra då, skönt å vara hemma på vintern å vila =) ikväll blir de lugnt killen e på kill-kväll å skall bara va med en kompis, sen imorrn blir de stor fest :D såå måste vara pigg tills dess hihi själv?

2008-08-22 @ 18:16:43
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: cassandra

Kolla gärna in min blogg är du söt ^^

2008-08-22 @ 20:16:30
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0