Söta Nelly.

Min söta lilla Nelly var uttråkad innan så jag gick ut en runda med henne ;) Ska ut sen igen. Min söta Anna kanske joinar oss för en promenad. Skönt. Prata lite med henne, har så mycket i huvudet nu. Med jobb, skadorapport, försäkringskassan, läkare och sjukgymnaster. Det är fan inte kul att behöva vara sjukskriven. Det är så jävla mycket bättre att vara frisk och ha ett jobb att gå till. Det värderar jag väldigt högt! Men men, här kommer en bild på min älsklings Nelly :)
Bild: privat






Postat av: Lotta

Naw, så söt hon e :D thihi!!



Ok :) Va skit länge sen jag va inne på åhlens.. får kanske in där en dag o kika, dem brukar ju ha snygga kläder där.

2008-08-18 @ 18:10:50
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Pinky Webshop

Tävla hos mig och vinn ett par superlyxiga öronhänge!:) Tävlingen avslutas om 48 timmar!! Lycka till!

2008-08-18 @ 18:59:01
URL: http://pinkywebshop.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0