syskon.

I förmiddags när jag och K tog vår dagliga promenad tillsammans med Nelly innan han skulle åka till jobbet så gick vi bort till Norra promenaden (en park) så mötte vi en kille som hade en hund som är var en kopia av Nelly, förutom täckningarna och färgen. De var identiska på rörelser och allt. Det var Nellys syster :) Häftigt. Köpta på samma ställe ungefär samtidigt och båda bor i Ystad. Så de lekte en massa, även med de tre andra hundarna som vi träffa :) Dom hade superkul. Jag tyckte det var roligt att få träffa ett syskon till Nelly :) Otroligt söta båda två! Det ösregna när vi var ute så alla hundar var helt genomblöta :)
Ska snart ta en promenad igen och försöka lura med mig grannen och hennes hund, fast det regnar. HON ska med :P

Min regnjacka är urusel. Jag blev genomblöt fast jag hade "regnjacka" på mig :) Måste köpa ny, men den får duga så länge!
Bye. Ut i regnet ska vi nu!

Bild: Google





Postat av: Olavnatalie

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2008-10-20 @ 08:49:47
URL: http://olavnatalie.20six.fr

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0