Vilken bra dag!

När K drog till jobbet vid 2 så ringer telefonen nästan direkt efter och min tanke var "Åhh nej, han har missat tåget". Men det var inte K som ringde utan det var ett jobb i Malmö som vill ha en jobbintrevju imorgon med mig! Gud så kul! Imorgon kl 15.00 ska jag dit. Det är i ett kök på en förskola tjänsten handlar om. Håll tummarna för mig!
Sen ringde vår hyresvärd YstadBostäder och fråga om vi var intresserade av en egen parkeringsplats! Vi har väntat i 1½ år. Vad tror ni svaret på frågan blev? JA TACK! För 145 kr i månaden så vet jag alltid var jag ska sätta bilen! Tänk att man slipper köra runt och leta och betala 4kr/h på vissa parkeringsplatser. Fan vilken bra dag! 1 september är parkeringsplatsen MIN! ♥ Hell yeah!

Håll tummarna för mig imorgon!




Postat av: Anonym

Åhh vad roligt!!! :)..

Jag håller tummarna för dig imorgon :) Hoppas de går vägen! Är det en fast tjänst det handlar om eller?



Skönt o ha egen parkeringsplats, vi har också dåligt med de gär, tyvärr..



Lycka till imorgon ;)

2008-08-19 @ 16:53:13
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: angelica

svar till anonym:

Det är en fast tjänst ja. Tack så mycket!

2008-08-19 @ 17:36:53
URL: http://wippzi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0