2a advent.

Idag är det 2a advent. Gud vad tiden rusar förbi fort. Det är den 7 dec idag och det innebär att jag och alla andra som heter Angelica har namnsdag idag :) Grattis till alla er! Stavningen i kalendern är Angelika med k. Men man ska såklart ha ett C :) Haha. Kul att se att så många har hittat hit. blev helt paff av alla kommentarer imorse. Välkomna!
Idag ska jag till mina föräldrar och fira deras födelsedagar. Mamma fyllde år den 2 dec och farsan fyller år imorgon. Så idag blir det middag hemma hos dem. Jag fick önska middag så jag valde köttfärslimpa. Ingen gör godare köttfärslimpa än min mamma. Jag loooovar! Det ska bli supersmarrigt! Synd att K jobbar.
igår kväll hade jag somnat innan K kom hem. Jag var helt slut. Den sista promenaden med Nelly igår kväll från 20.15 till 21.10 gjorde susen. Jag sov så gott :) K väckte mig och jag skulle försöka se dokumentären om Britney Spears men mina ögon klarade inte att vara vakna så jag sov gott istället.
Nu har jag bara en julklapp kvar att köpa. Det är till farmor och farfar. Skönt att det är klart sen :)
Nu ska jag göra lite frukost. Jag är så sugen på apelsinjuice men har tyvärr ingen hemma så det får duga med apelsin te.
Ha en fin lördag!
Later.


Bild: Google



Postat av: Jessica Jönsson

Förvirrad, jag mena förståss att jag skippa förrätten

2008-12-07 @ 09:30:27
Postat av: Angelica

Grattis på namnsdagen du med :) KLart man ska stava angelica med c.haha

2008-12-08 @ 09:22:22
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0