Alkis.

När jag och Nelly tog vår dagliga kvällspromenad så mötte vi en gubbe som stank alkohol. Han kom fram till mig och tog Nellys koppel och sa att han skulle lära "hundjävlen" att gå ordentligt (nelly drar som en tok i kopplet när hon går). Och då tog jag tillbaka kopplet och sa att jag minsann själv kunde sköta min hund. Vilken jävla gubbe. Gör man verkligen så? Dagens samhälle *Virrar på huvudet*, jag fattar inte vad folk har för problem. För någon vecka sedan kom en tant fram till mig och sa att Nelly var söt men alldeles för tjock. HUH? Nelly tjock? Hon har skitbra kondition. Det är precis samma sak som om jag skulle gå fram till henne och säga att hon var tjock (det var hon visserligen). Hur normal hade jag varit då? När hon sa det så tappade jag hakan.
Folk är pantade. Låt oss hundägare sköta våra egna hundar så blir nog allt mycket bättre.
Jävla alkis gubbe, du kan ta min handläggare från försäkringskassan i handen, för ni två verkar vara gjorda för varandra - lika dumma båda två.

Later.



Postat av: Anna

Så typiskt, alla tror alltid dom vet bäst. Då skulle han sett vår hund Indra, hon sprang runt, sen hängde man som en vante i kopplet. Kvittade vad man gjorde åt det. Ibland är det tur man kan vara tyst och inte säga åt folk vad man egentligen tycker och tänker. Vad har hänt med försäkringskassan?? Ja, jag skla komma fram och hälsa nästa gång. Din sambo brukar se mig när jag e ute och går i tomelilla, brukar gå bakvägen till torget. Kram

2008-12-01 @ 18:14:01
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0