Bojkotta Nyårsafton.

Då var det måndag igen. Nyårsafton snart, som jag och mina vänner vill bojkotta helt. Blir bara en massa tjaffs var man ska fira och vilka som ska fira tsm. Så igår fick jag bestämma till mina vänner att de skulle fira med sina pojkvänner, så jag och K ska sitta hemma själv med god middag och hålla Nelly sällskap med tanke på alla raketer. Nyår är så jäkla överreklamerat. Alla skadar sig på alla onödiga raketer, alla super sig redlös fulla.. Vad fan är det för mening egentligen? Slänga en massa pengar på raketer? Jag menar, träffa sina vänner och äta en god middag kan man göra närsomhelst. Varför är nyårsafton så jävla stort? Jag förstår inte. Bland mina vänner så innebär det som sagt bara en massa tjaffs om var och vem man ska fira med. Vad ska man fira? Att det kommer ännu ett kaos-artat år? Nej, så skönt det ska bli att vara ensam med K och Nelly och katterna såklart. Djuren blir så rädda av raketer. De har redan börjat smälla som fan i Ystad.

Later.


Förbjud smällare.
Det händer bara en massa olyckor.




Postat av: Jessica

Jo, det blir rätt mycket tjaffs. Här blev det tjaffs mellan mig och Christian. Och du har helt rätt i vad du skriver, varför spelar det så stor roll var man firar nyår?? Nu ska det förvisso bli rätt trevligt, lite god mat och sånt. Jag kommer vara nykter och köra och jag vet att Christian kommer hålla sig relativt nykter med i och med att han ska smälla raket. Själv är jag rädd för dem så jag backar. Trist att dem börjat smälla så mycket i Ystad. Ni får bosätta hunden här hos oss, här e de lugnt

2008-12-29 @ 11:05:34
Postat av: Malin

håller med om att det bara blir massa tjafs men i år slipper jag de :D



sv: jadå min jul var kanon D:

2008-12-29 @ 13:03:01
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

Ja nyår e inte så jättespeciellt tycker jag heller. Mer när man va 16 års åldern å tyckte de va skitskoj å festa, nu känns de mer som en vanlig dag, men ändå skoj att göra sej lite extra fin å kanske äta lite god mat men inte massa supande..



Molly mår JÄTTEBRA WIIIIIIIIIIIIE 5 dagar va hon dålig å uppe varannan tim, inatt sov hon 7 tim i sträck :D duktig..



2008-12-29 @ 13:49:33
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja jag hade en jättemysig jul faktiskt :)

Jag ser fram emot nyår i år då vi bara ska vara några st o äta middag :)

2008-12-29 @ 15:41:38
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

Buhuuuu jag klarade inte uppkörningen :( han va rätt sur som jag hade, så gjorde jag lite småfel å dom har blivit jättehårda sista månaderna.. jävla SKITTT!!!!

2008-12-30 @ 14:03:21
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Elina

Ännu en med en skön nyårsinställning.. Vill oxå skita i det men istället hänger jag bara på och lämnar planerandet till andra:)

2008-12-30 @ 14:35:35
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0