Bra gjort!

Fan vad jag är trött på alla bloggerskor som tjatar om gratisbio, gratiskläder och gratisSKIT hit och dit. Skulle kunna kräka på alla såna inlägg. ALLA stora bloggerskor tjatar om detta. Ja, det kan man förstå när de tjänar så mycket på dem när de värvar en massa medlemmar (oss). Då är det inte så svårt för dem att få presentkort med så många läsare om dagen. Jag blev medlem igår (jag hittar inte hur man avslutar det jävla kontot)  pga en tävling i en känd bloggerskas blogg, men jag tycker det är tråkigt att man ska behöva bli medlem bara för att vara med och tävla i en tävling. (som man ändå aldrig vinner i) Tänk när alla dessa människor värvas av en bloggerska, hur jävla mycket tjänar inte dem på det? Men vi andra då som har kanske 50 läsare om dagen? Jag skulle inte ens lyckas få två gratis biobiljetter. JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLT TJAT OM DESSA JÄVLA SIDOR. Jaha tänker ni, Läs inte deras bloggar då? Nej, men det kvittar nästan vilka bloggar man läser för ALLA tjatar om dessa sidor. När jag läste Kellys blogg så skrev hon att hon skulle bojkotta dessa sidor, och jag blev så glad. Äntligen en stor bloggerska som fattar att vi är trötta på denna skiten. Jag tyckte det var bra gjort och till och med hon var trött på detta tjatande.
Ville bara säga att det var ett förjävla bra beslut av henne! ♥




Postat av: S O L I N

Hihi prata med älsklingen för det mesta, själv då söting? =)

2008-12-11 @ 18:51:21
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jadu, jag är med trött på gratissidorna, dels för att jag har provat och det är svårt att få ihop poäng så jag tröttnade snabbt. Men måste erkänna att jag själv har skrivit inlägg om det nån gång. Men som sagt, alla skriver om det och det är tröttsamt :)

2008-12-11 @ 19:02:27
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Kelly

Tack söta du ! :) kramis

2008-12-11 @ 19:30:49
URL: http://www.kellybiddle.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0