Fira födelsedag.

Imorgon fyller svärfar år så vi ska fira det ikväll. ska snart åka dit. Mysigt som vanligt att åka ut på torpet.
Pratade med mamma innan i tele och vi diskutera nyår. Hon sa att de också skulle sitta själva så vi bestämde att vi ska dit och äta tsm med dem. Åker nog hem innan tolvslaget för på deras gata brukar det vara många som skjuter raketer. Så det är nog lugnast för Nelly att vara hemma i vår lägenhet då. Men äta och spela lite spel tsm kan vara trevligt. :)

Nu ska jag klä på mig, vi ska snart iväg.
svarar på era kommentarer vid ett annat tillfälle.

Later.



Postat av: L o t t i i i z z

Tack så mkt snäckan :) Hade en jätte bra födelsedag. Jobbade först på förmiddagen.. sen spenderade jag kvällen med familjen :) Super mysigt!



Hoppas att allt e fint med dig idag :) ? KRAM

2008-12-29 @ 19:58:59
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: *Mippi*

Hej, ja jag flög på att jag backade runt ett hörn lite dåligt å sen sa han att jag inte va uppmärksam på cykel-banor.. men vet fortfarande inte var han menade för jag anträngde mej mkt för att kolla, sen de med backa runt hörn fick jag göra 2 gånger först gången blev de inte bra, andra gången mkt bättre... men så sjukt fick inte träna någon parkering alls, asså man backar ju inte runt hörn så ofta, å om man gör de så behöver de ju inte vara perfekt tycker jag. så de va lite sånt.



Ja mitt körkort e nog uppe på 22 tusen nu, vet inte riktigt men typ.. usch de med teorin e så jävla sjukt, pratade precis med svärmor å hon sa att okej om dom har 2 mån men då får dom ju faktiskt ha många uppkörnings tider.. skall in o kolla vägverket..



gott nytt år =) blir alkohol imorrn iallafall nått bra ;)

2008-12-30 @ 14:58:51
URL: http://mippi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0