Födelsedagspresent.

Som sagt fick jag min födelsedagspresent av K idag. Jag fyller år den 14 januari. Som sagt har jag kollat på denna stora lampan länge och frågat varje gång om de har många kvar, och butikspersonalen har sagt att där inte var så många kvar och att de säljer många så vi våga inte vänta. Lite mer än en månad för tidigt men hey, vad gör det? Nu fick jag något som jag verkligen ville ha. Köpt på Ohlssons Basar för 395 kr.
Tack älskling! ♥

Klicka på dem så blir dem större.
Vad tycks?
Passar utmärkt till sofforna och mina panelgardiner som jag annars har, nu har jag julgardiner ju.



Postat av: Anna

Det blev riktigt fint. Ett bra köp

2008-12-08 @ 13:47:34
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0