God kväll.

Vad gör ni ikväll? Själv tittar jag på dokumentären på femman. Om en kortväxt tjej. Hon är världens kortaste mamma. Rätt intressant. Egentligen brukar jag kolla på Design Simon och Thomas men de skulle designa ett barnrum idag och det var jag inte så intresserad av. Roligare när det är vardagsrum eller kök eller något sådant.
Har tänt ljus överallt och dricker ett glas iskallt julmust. Det är bara så goooott.
Har även smaskat i mig två stycken chokladdoppade skumhjärtan som jag gjorde förra veckan. Riktigt goda blev dem.
Nu ska jag fortsätta kolla på tv. Och snart kommer älsklingen hem. Snart CSI också. Det är riktigt bra. Dock brukar jag alltid lyckas somna så jag ser nästan aldrig slutet :(
Gud vad jag vill köpa nya kläder nu. Men har inte pengar till det nu i jule-tider. Skönt att alla julklappar är klara iaf.
Som sagt, tvn ropar.

Later.



Postat av: Anonym

Kolla in dagens namn på http://dagensnamn.blogg.se

2008-12-09 @ 01:03:38
Postat av: Anonym

Kolla in dagens namn på http://dagensnamn.blogg.se

2008-12-09 @ 01:06:04

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0