Grattis.

Grattis till min faster Camilla som fyller 40 år idag!
Hipp hipp hurra!
Hoppas du får en fin dag!

Bild: google



Postat av: Andréa

Nu såhär i juletider... kan du inte tänka dig att göra mig en liten tjänst? Se det som en mini-julklapp till mig om du vill :)

Jag vill att du blir medlem på en sida där DU kan få helt gratis presentkort på Kicks, Make Up Store eller Bodyshop. Inte helt fel va?

Allt du behöver göra är att registrera dig på sidan och börja samla poäng (bland annat genom att värva fler medlemmar): http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871

Puss på dig!

2008-12-03 @ 17:45:52
Postat av: L o t t i i i z z

Sv; usch ja, det är jobbigt det där med pengarna :S Jag har problem med a-kassan typ varannan månad.. dem godkänner inte papperna som jag skickar in o så får jag skicka in nya.. sen är det samma jävla prcedur hela tiden.. suck! Fast din situation är ju lite annorlunda dock.. hoppas att det löser sig!



Jodå, förutom att ja har dragit på mig en riktigt tråkig förkylning så är det bra! Sj då stumpan? KRAM KRAM!

2008-12-04 @ 13:12:59
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0